Jesteśmy szkołą pozasystemową stworzoną z myślą o dzieciach, które potrzebują wyjątkowego podejścia – spokojnego tempa, zrozumienia i przestrzeni do rozwoju na własnych zasadach. Wspieramy rodziny realizujące edukację domową, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na zaburzenia ze spektrum autyzmu.
Naszą misją jest budowanie bezpiecznego środowiska edukacyjnego, w którym każde dziecko może poczuć się ważne, zauważone i wspierane. Tworzymy indywidualne ścieżki nauczania, dostosowane do możliwości i potrzeb dziecka – bez presji, za to z empatią i zrozumieniem.
Współpracujemy z terapeutami, specjalistami oraz rodzicami, tworząc spójną i wspierającą społeczność. Organizujemy konsultacje, warsztaty oraz spotkania integracyjne, które pomagają dzieciom rozwijać się nie tylko intelektualnie, ale też emocjonalnie i społecznie.
Terapeutyczny Punkt Przedszkolny oraz Centrum Terapii BLULANDIA to miejsce, które powstało z myślą o Dzieciach z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz Ich Rodzinach. Stosujemy terapię niedyrektywną, zabawową z elementami terapii Son – Rise.
Zajmujemy się Dziećmi ze spektrum autyzmu oraz Ich Rodzinami kompleksowo. Priorytetem jest dla nas owocna współpraca z Rodzicami i Rodzeństwem Dzieci z Autyzmem. Jest to konieczne dla osiągnięcia wymiernych rezultatów terapeutycznych Dziecka i poprawy jakości życia całej Rodziny.
Możecie Państwo również zostawić swoje pociechy pod opieką Naszej wykwalifikowanej Kadry w godzinach popołudniowych, kiedy np. macie „awaryjną sytuację”.
Oferta dostępna dla Dzieci Przedszkolnych i nie uczęszczających do Naszego Punktu Przedszkolnego w miarę dostępności miejsc.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00-19.00.
Nasz zespół tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem – pedagodzy specjalni, psycholodzy, terapeuci, nauczyciele przedmiotowi oraz mentorzy edukacji domowej. Każdy z nich łączy profesjonalizm z ogromnym sercem do pracy z dziećmi i młodzieżą. Wierzymy w relacje, dialog i indywidualne podejście – dlatego budujemy atmosferę wzajemnego zaufania i akceptacji.
Od zawsze marzyłam o pracy z dziećmi i dziś z radością mogę realizować swoją pasję, wspierając najmłodszych w codziennym odkrywaniu świata. W naszym przedszkolu pełnię rolę nauczyciela oraz terapeuty integracji sensorycznej. Każde dziecko traktuję indywidualnie, z szacunkiem i zrozumieniem, dostosowując metody oraz formy pracy do jego potrzeb i możliwości. Wierzę, że każdy maluch ma w sobie ogromny potencjał, a moim zadaniem jest pomóc mu go rozwijać w bezpiecznej, przyjaznej atmosferze. Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję i motywuje do stałego rozwoju. Ciepło, empatia i zaangażowanie to wartości, które towarzyszą mi każdego dnia w pracy dydaktycznej i terapeutycznej. Stale poszerzam swoje kompetencje, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, aby móc jeszcze skuteczniej wspierać naszych podopiecznych. Największą nagrodą są dla mnie uśmiechy dzieci i świadomość, że mogę towarzyszyć im w ważnych krokach na drodze do samodzielności i pełnego rozwoju.
W naszym przedszkolu pełnię rolę pedagoga specjalnego oraz terapeuty ręki. Na co dzień wspieram dzieci w ich indywidualnym rozwoju – pomagam w pokonywaniu trudności emocjonalnych, społecznych i edukacyjnych, dbając o to, aby każde z nich mogło w pełni wykorzystać swój potencjał.
Podczas zajęć terapii ręki poprzez zabawę, ćwiczenia ruchowe i aktywności manualne wzmacniamy dłonie i palce, poprawiamy koordynację oraz precyzję ruchów. Dzięki temu dzieci zyskują większą sprawność potrzebną w codziennych czynnościach, takich jak rysowanie, pisanie czy ubieranie się.
Moją misją jest stworzenie atmosfery bezpieczeństwa, akceptacji i radości, aby każdy mały podopieczny czuł się ważny, rozumiany i gotowy do odkrywania swoich możliwości.
Jestem neurologopedą oraz certyfikowaną terapeutką integracji sensorycznej. Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP. Kwalifikacje zawodowe poszerzyłam, kończąc studia podyplomowe z logopedii na Uniwersytecie Warszawskim, integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej oraz neurologopedii z elementami audiofonologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W pracy zawodowej łączę wiedzę z różnych dziedzin, aby kompleksowo wspierać rozwój dzieci i młodzieży.
Rozumiemy, jak wiele pytań i obaw towarzyszy decyzji o edukacji domowej.
Dlatego jesteśmy tu, by Cię poprowadzić krok po kroku.